Barion Pixel
A weboldalon sütiket (cookie-kat) használunk, hogy biztonságos böngészés mellett a legjobb felhasználói élményt nyújthassuk látogatóinknak. További információt ide kattintva találsz.
Elfogadom

GYAKORI KÉRDÉSEK

Gyakori kérdések

 
 

Rossz méretű pólót / babaruhát rendeltem, mit tegyek?

A cserére 2 lehetőség is van.

A.) Kérj csomagcserét! Ez esetben futárt küldünk a kért cserepólóval / babaruhával. A csomag kézbesítésekor a futár el fogja kérni a helytelen méretű felsőt becsomagolva. Csomagcsere szolgáltatásunk ára 2.000 Ft. Csomagcserével kapcsolatban vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon (06-70/881-6547) munkaidőben hétfőtől péntekig (8.00-16.00), vagy emailen (hello@lolkashop.hu).

B.) A termék átvételétől számított 14 napon belül küldd vissza a címünkre, szívesen kicseréljük, azonban a szállítási költséget neked kell fizetned. Kérjük mellékelj egy levelet a visszaküldött termék mellé, hogy milyen méretre szeretnéd a cserét, illetve add meg, milyen címre küldhetjük vissza, és milyen telefonszámon érhetünk el kérdés esetén. Ha újra küldjük neked a csomagot, a szállítási költség 1390 Ft + 190 Ft utánvét. Felhívjuk a figyelmed arra, hogy a méretcsere nem vonatkozik egyedi feliratos és olyan termékre, melyen a használat nyomai mutatkoznak (foltok, pecsét, szakadás, nyúlás, mosás stb.). Ha nem megfelelő a méret, kérjük, ne használd a terméket, hanem a lehető leghamarabb küldd vissza nekünk. 

Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerülő költségek téged terhelnek, továbbá az újrapostázási költséget  a szállítás során a futárnál tudod kiegyenlíteni.

Címünk: LOLkashop.hu, 4090 Polgár, Szabadság utca 18.

 

Pólókkal, babaruhákkal kapcsolatos kérdések

 

Milyen minőségűek a pólók és babaruhák?

A pólók alapanyaga tartós, jó minőségű, közepes vagy magas grammsúlyú pamut, vagy pamut-poliészter keverék. A férfi pólók jellemzően bővebbek az átlagnál. A márkát tekintve pedig Malfini Basic pólókra dolgozunk. Babaruháink, gyerek pólóink, fodros felsőink 100% pamut sajátmárkás termékek.

Milyen minőségűek a minták?

A mintákat szitanyomással (textilfestékkel) vagy flex- és flocknyomással (fóliával) készítjük. Mindkét eljárás rendkívül tartós, jó minőségű nyomatot eredményez, amik megfelelő gondoskodással több évig is tartósak maradnak.

Hogyan kell mosni, vasalni a pólókat/babaruhákat?

Azt javasoljuk, hogy a pólókat kifordítva, kímélő módban, maximum 30-40 C°-on mosd. Vasalni közepesen meleg vasalóval szabad, és fontos, hogy a mintára mindenképpen tegyél egy sütőpapírt, mert anélkül kárt tehetsz benne.

 

Rendeléssel és szállítással kapcsolatos kérdések

 

Mennyi idő, amíg feldolgozzátok a megrendelésem?

Az esetek többségében 1-3 munkanap alatt legyártjuk a megrendelt termékeket, és átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak. Amennyiben nincs készleten az általad kért termék, felvesszük veled a kapcsolatot, ha csak később tudnánk postázni.

Mennyi idő, amíg a futárszolgálat kiszállítja a megrendelésem?

A feldolgozástól számított 1-2 munkanapon belül kézhez kapod a csomagot. A kiszállítás napján SMS és e-mail értesítést kapsz a futárszolgálattól.

Mit tegyek, ha nekem sürgősen kell a megrendelt termék?

Vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon, vagy egyszerűen írd meg nekünk rendeléskor a megjegyzés rovatba, hogy sürgős a rendelés, így prioritásként tudjuk kezelni kérésedet.

A nap melyik részében érkezik a futár? Mi történik, ha nem vagyok otthon?

Hétköznap munkaidőben, 8-16 óráig várható a kiszállítás. Általában a futáron megpróbálnak elérni a megadott mobilszámon, ha nem vagy otthon, ezért kérjük, hogy kiemelten figyelj a telefonodra, a kiszállítás napján.

Üzenni szeretnék a futárnak, hogy biztosan idetaláljon és/vagy hívjon fel, mielőtt érkezik, megoldható?

Az ilyen jellegű kérésedet kérjük írd a rendelés folyamán a megjegyzés rovatba, és mi ráírjuk a csomagra.

Már leadtam a megrendelést, de szeretnék rajta módosítani, ugye még nincs veszve semmi?

Amennyiben még nem adtuk át a futárszolgálatnak, tudjuk módosítani, bővíteni, bármit. Minél előbb vedd fel velünk a kapcsolatot telefonon vagy e-mail-ben.

Külföldről tudok rendelni tőletek?

Nem. Csak belföldre tudunk szállítani.

Hol láthatom, milyen állapotban van a megrendelésem feldolgozása?

Az oldalunk jobb felső részén, a fiókodnál található lenyíló menüben találod a "Korábbi rendelések" opciót, itt láthatod, milyen állapotban van a megrendelésed feldolgozása, de minden frissítésről tájékoztatunk automatikus e-mail-ekben is.

Alapértelmezett esetben a "Feldogozás alatt" üzenetet láthatod, ha elkezdtük feldolgozni,  a "Csomag elkészítve" státuszba kerül. Ha a futárszolgálat átvette tőlünk a csomagokat, "Elküldve" állapotra állítjuk, ezután 1-2 munkanapon belül kézhez kell, hogy kapd a megrendelésed.

Honnan tudom, hol jár éppen a csomagom kézbesítése?

Amikor átveszi tőlünk a futárszolgálat a csomagodat, kapsz egy e-mail-t, benne egy csomagkövetési azonosítóval. Erre kattintva láthatod, hol jár éppen a csomagod: melyik városban, melyik logisztikai központban. Ha minden jól megy, 1-2 munkanap alatt kézhez kell, hogy kapd a csomagot, a kiszállítás napján pedig SMS értesítést is kapsz.

Már megkaptam az értesítést arról, hogy elküldtétek a csomagot, de több mint 3 munkanapja semmi hír róla - mit tegyek?

Ha nem kaptál 3 munkanap elteltével sem értesítőt a csomag kiszállításáról, és futárral sem "találkoztál" akkor vedd fel velünk a kapcsolatot valamelyik elérhetőségünkön.

Miért nem kaptam visszaigazoló e-mail-t a regisztrációmról/megrendelésemről?

Mind a regisztrációról, mind a megrendelések állapotának módosításáról kapnod kell értesítéseket, így kérjük alaposan ellenőrizd, hogy ne legyen elírás az e-mail címedben.

Ha Freemail-es vagy Citromail-es email címed van, sokszor a Spam/Levélszemét mappába kerülnek a leveleink, vagy egyáltalán nem érkeznek meg. Sajnos erről mi nem tehetünk, ezért azt javasoljuk (hosszútávon is), hogy keress másik email szolgáltatót: a Google, a Microsoft vagy az Apple megoldásaival nem szokott probléma lenni.

Ha mindezek ellenére sem kaptál levelet, kérjük lépj velünk kapcsolatba!

 

Garanciával kapcsolatos kérdések

 

Hibásan érkezett a póló/babaruha, vagy mást kaptál, mint amit megrendeltél?

Sajnos az alapos odafigyelés mellett néha mi is hibázunk, így ha fényképpel tudod igazolni a hibát, természetesen küldünk egy másikat helyette, díjmentesen.

Meg van gyűrődve a minta a pólómon/babaruhán, ezt hogy lehet eltüntetni?

A szállítás folyamán a nagy fedésű minták hajlamosak meggyűrődni, de ezt könnyedén lehet orvosolni. Tegyél egy sütőpapírt a mintára, és azon keresztül, közepesen meleg vasalóval vasald meg a pólót. Vigyázz, a minta ne érintkezzen közvetlenül a vasaló felületével, mert felsértheti a mintát!

Az oldal tetejére